Nu är jag här igen!

Tillbaka för tredje gången! Det har hunnit hända mycket sen sist. Jag har börjat sista året på gymnasiet vilket känns väldigt skönt. Är så trött på skolan och jag älskar verkligen att jobba. Ända fördelen med att gå kvar är att jag får ta studenten. Jag har även flyttat ihop med Andreas i en stor 2a på 70kvm. Det var väldigt jobbigt i början eftersom båda jobbade heltid och mitt i en flytt plus renovering av badrum och hall. Mitt i allt åkte vi till Turkiet vilket var väldigt skönt, vi kom bort från allt och hoppades att vi skulle komma hem till ett klart badrum, men så var det inte.. Som vanligt vid renovering så stötter man på bekymmer, men efter allt så blev det väldigt bra!!
Det har hunnit varit jul med! Har fått väldigt bra julklappar men fick verkligen en sak jag önskade mig och det är denna. Sjukt andvändbar!
 
 
Mina smycken går ju också fortfarande väldigt bra! Jag förstod nog inte att det skulle gå såhär bra som det ändå gör!! Men jag tycker det är kul så det gör ju inget :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0