Måndag - praktik igen

Måndag idag och jag är äntligen tillbaka till praktiken!! Var ju så himla sjuk förra veckan men nu är det mycket bättre! Tycker faktiskt praktiken är väldigt rolig, och för er som inte vet så är jag på Vårdcentralen i Vingåker. Jag har fått stuckit många armar och konstigt nog är det väldigt kul! Ja tro det eller ej!
 
Jag har alltid tyckt venprov är otäckt, men envis som jag är så ska jag lära mig allt när jag får möjlighet! Första gången var när jag var på äldreboendet, då svimma jag. Andra gången mådde jag illa, tredje gången gick det bättre osv. Det är så man arbetar bort sina rädslor. På den här praktiken så får jag till och med egna patienter och får göra allt själv! Så himla kul!! Inte nog med det, flickorna som jobbar på labb är också väldigt duktiga och så roliga att jobba med!
 
Imorgon ska jag gå på en kurs mellan 16.00-20.00 den handlar om företag, moms och skatter. Ska faktiskt bli intressant och väldigt lärorikt!
 
Bilder kommer på mina presenter!! Eller så skriver jag senare vad jag fick :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0