Tv3 Dokumentär

Kollade på ett program i Torsdags på kanal 3, Tv3 Dokumentär hette det. Det handlade om kvinnor som sökte sig till män som var kriminella. Självklart kunde inte jag missa sådana program. Det gör mig irriterad men ändå tycker jag det är intressant att kolla på hur en del människor funkar. Jag kan förstå om man är tillsammans med någon i många år och sen åker han/hon in och man är kvar. Det är inget jag tycker är normalt, men jag kan förstå det till viss del. Men i det här programmet så gick en kvinna på 50-55 år till fängelset och dejtade? Jag menar vad är målet då, man kan inte direkt ha en bra relation tycker jag i alla fall. Hon stod och påstod att han var världens snällaste osv, men han har blivit utsedd till Sveriges farligaste man?? En annan tjej på kanske 20 år var också tillsammans med en som satt i fängelset, hon gillade spänningen och en kille som var rak på sak. Vet inte riktigt hur jag ska kommentera detta men det skrämmer mig att man kan ha en sådan känsla. Jag kommer verkligen uppfostra mina barn att dom får vara ihop med vem dom vill, bara han är snäll, ärlig, trogen och inte kriminell. Inte nog med det, så berättade dom i programmet att detta är väldigt vanligt, tex så har Anders Breivik fått 100 tusen tals brev från kvinnor som vill dejta han. Men allvarligt? Det måste ju vara något fel? Vad tycker du om detta? Kommentera gärna, jag godkänner inte kommentaren om du inte vill :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0