Falkenberg 2012

Andreas och jag kollar alltid på Stefan och Krister när det går på tv. Vi tycker verkligen det är väldigt roligt, och jag vet att min syster Therese också tycker det är kul, för vi trodde det var vi och alla tanter och gubbar men så var det inte! ;) Eftersom vi tycker det är kul så tänkte jag att när Andreas fyllde 18 alltså i Mars förra året så nu bokar jag biljetter till årets föreställning 2012 och det gjorde jag! Han blev jätte glad och även jag. VI åkte ned till Falkenberg i somras och besökte utomhusteatern, det låg precis vid vattnet och var så himla fint. Vi trodde det som sagt skulle vara vi och alla gamla, men så var det inte, så himla blandat med folk så det kändes okej ;). Redam när vi kom in på området så skratta vi och jag kan bara säga att så mycket som vi skratta har vi aldrig gjort, så himla kul att se det i verkligheten! Helt annan stämning. Vi sov även kvar där och gick på Ullared dagen efter, hihi hoppsan! Det är iallfall en av de bästa resorna vi gjort!!
Nu på tvn går föreställningen som gick för 2 år sedan, den är också kul, men den vi var och såg var verkligen bra!! Den har inte kommit ut på tv ännu men gör det i sommar.
Vi kommer garanterat att åka ned i sommar igen och se årets!

Här är en länk från en föreställning som gick för några år sedan!!

 
Minne för livet!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0