Hoppas på en fortsatt bra dag!

Förra veckan var helt sjuk! Jag hade inte en endaste minut över och jag var helt förvirrad! Jag hade så mycket inplanerat och jag visste inte riktigt hur jag skulle hinna allt! Nog om det, den veckan är förbi och jag ser framåt. Den här veckan har jag inte riktigt lika mycket att göra, men det är en del som jag hoppas att jag ska hinna med. Jag längtar verkligen sjukt mycket efter resan med Andreas till Turkiet i sommar! Vi ska även en helg till Falkenberg, sheeit, jag funderar på att lämna mobilen hemma och bara njuta då! Idag hoppas jag verkligen att det blir lugnt och så ska jag äntligen umgås med min Andreas, hoppas vi kan ta en promenad i de fina vädret om det håller i sig. Jag känner verkligen för en sådan dag idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0