Praktikplatsen blev patientplats

Förra veckan och 3 veckor framår nu så har jag praktik på Vårdcentralen i Vingåker. Trodde inte det skulle vara så roligt men det är det faktiskt! Har fått varit med på BVC och provtagning osv. Jag har faktiskt tagit massa venprover på patienter och dem har överlevt! Samtidigt som det är mycket nya intryck och en hektiskt vardag så trvis jag väldigt bra MEN såklart så blir jag sjuk när det är som roligast. Då fick jag helt plötsligt vara patient på praktikplatsen, egentligen är det inte så konstigt att jag blivit sjuk, det är väldigt mycket som går nu och när man jobbar på en vårdcentral så är det mycket bakterier. Jag hostar som en tok på nätterna som gör att jag inte kan sova.. Vilket gjorde att jag sov på soffan i natt, stackars Andreas som fick lyssna på min hosta..
 
Jag fyller ju även på torsdag! Hoppas jag blir bra tills dess.
 
Nu ska jag faktiskt lägga mig i soffan igen!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0