Jag älskar att jobba!

Snart är sommaren här!!!... Eller inte, det kommer bara mer snö! Men vet ni vad, det känns som det snart är sommar, det är studentkryssning, bal, student, sommarlov osv... Eller vänta? sommarlov? Jag har ju inget sommarlov, jag har ingen skola att gå tillbaka till sen! GUD SÅ SKÖNT! Jag tycker verkligen det ska bli så skönt, jag älskar att jobba!

Som ni kanske har förstått så jobbar jag en del och jag tycker verkligen alla jobb jag har är roliga! Jag tycker alltid det är kul att gå till jobbet. Har i alla fall bestämt mig vad jag ska göra i sommar och då har jag faktiskt fått jobb på vårdcentralen! Kan ni fatta det??? Jag har varit spruträdd men nu sitter jag och håller på med det hela dagarna! Det ska faktiskt bli en jätte bra sommar! Sen har jag ju mina smycken som jag ska fortsätta med såklart!! Tycker också om att man träffar så himla mycket människor! 
Vill faktiskt också säga att jag själv tycker det är välsigt kul att jag har fått så mycket jobb, det är ett bevis på att jag är bra på någonting iaf ;)! Helt ärligt också något jag är ganska stolt över!
 
Nu ska jag gå och göra mat och mig och Andreas! gud vad jag älskar han och vår familj!!

Här är en bild på vårt ena barn som jag hitta i handfatet görut!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0