Nytt år!

Igår var det nyårsafton. Nyårsafton är en kul högtid tycker jag eftersom jag alltid äter god mat och tillbringar den kvällen med dom jag tycker om.
Lika så var det igår, vi var här hemma och gjorde tre rätters middag och det var sååå gott! Skagentoast till förrätt, potatisgratäng med fläskfile till efterrätt, och sen kladdakaka med mintsmak till efterrätt. Efter den goda maten så kom resten av gänget. Det var mycket folk och väldigt blandat! Men det var väldigt kul och vid 12-slaget var vi här utanför alla med massor av raketer och pussar. Festen fortsatte långt in på natten och idag är jag såååå trött...Jag är väldigt nöjd över nyårsafton och kunde inte avsluta det bättre än jag gjorde.
Idag har vi städat och sen legat i soffan hela dagen. Mot 16 tiden så kom Andreas mamma och hämtade oss så åkte vi hem dit och käkade pizza! Det var verkligen gott idag.
Nu är det 1 januari och den kvällen ska jag fortsätta att mysa in med Andreas! Pusssss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0