Födelsedagskalas

Det är ingen vanlig dag, nej det är ingen vanlig dag för det är bellans födelsedag hurra hurra hurrrraaa!!!
Ja det är alltså min födelsedag idag och det ska såklart firas.    ...................
Det där skrev jag igår, mitt internet fungerade lite som det ville själv igår så.. Men ialla fall min födelsedag var igår och det var massor med människor här. Eftersom jag har skilda föräldrar så delade jag upp det. Pappas sida och Andreas föräldrar var här igår och så kommer mamma och den sidan på söndag. Men jag säger som jag alltid gör, tycker födelsedagar är lite överskattat, i alla fall i min släkt för då träffas vi alla som vanligt ( det är ju såklart trevligt ) Men sen fikar vi, och enda skillnaden som är är att den som fyller öppnar paket i 3 min, sen gör vi precis samma sak, sitter och pratar jobb, nya projekt osv. Det är jätte trevligt det är absolut inte det jag menar, men tycker inte att födelsedag är lika "speciell " längre som när man var liten. Då kunde man inte sova kvällen innan för att man var så spänd, familjen kom in och sjöng på morgonen osv. Nu dagen innan ville jag bara somna för att jag nästan fick ångest över att jag höll på att bli gammal. Vad fasiken, jag fick ju nyss moppe??? Det är 4 år sen nu!! Och som min bror skrev, systemet nästa år? Det är ju helt sjukt!

Jag är i alla fall väldigt nöjd med min födelsedag och ser fram emot nästa firande!
Föresten så har jag blivit så mycket bättre, är inte sjuk längre, lite snuvig bara! Men det var så jobbigt att hosta på nätterna! Men nu är det över! wiiie!


Nu ska jag fylla i lite papper och fixa.. Så hörs vi av!
Självklart kommer det upp lite bilder på var jag fått efter helgen!!
PUSS
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0