Förbereder en föreläsning

Sitter och förbereder mig för en föreläsning som jag ska ha i morgon. Jag ska tillbaka till min gamla skola Vidåkersskolan och prata om mina smycken. Studievägledaren på den skolan ringde mig och sa att hon hade hört att jag var duktig och att dom så gärna ville att jag skulla komma!! Det gjorde mig så glad! Det ska verkligen bli jätte kul!! Jag gillar verkligen att inspirera andra till att vara driftiga och göra något av sin ide. Som jag har förstått det så ska jag prata inför 4 st klasser, så jag har gjort iordning en power point så det blir lättare att hänga med. Men måste bara tillägga... Gud vad svårt det att jobba med Power point nu när man är van med Mac. Anledningen till att jag inte gör på min Mac är för att dom inte kan visa upp det där jag ska vara.. Men men, det blir nog bra ändå :)

Önska mig lycka till .. :)


Kommentarer
Anne-Elise

Lite sent med lycka till, men jag visste att det skulle gå bra! Du är så duktig! Kram

2013-01-20 @ 10:13:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0