1 december

Kan ni förstå, det är 1 december idag!!
Det är snart jul och jag har som vanligt inte börjat handla julklappar ännu. brukar börja typ den 23 december eller något. Men i år har jag jätte svårt att veta vad jag ska köpa till familjen.. Mitt huvud är verkligen jätte tomt. Jag hittade en sak till mamma på nätet, tycker själv den var en grym present till henne. Men då var den SLUT! Jag ringde och fråga om dom skulle få in fler, men nej det skulle dom inte......... Det är som vanligt då, det går så bra för mig !:)
Men men, nedräkningen har börjat, jag tänker så det knakar om vad jag ska köpa.
Har ni några förslag på vad man kan köpa till min familj, har både killar och tjejer i den, gamla och unga =)
Hos oss har vi en svart julgran!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0