23 gånger på 1 min!

Godmorgon Godmorgon hör du mitt hjärta slår glatt godmorgon godmorgon i kööööör!

Den låten vaknade jag väldigt mycket till när jag var liten men idag vaknade jag inte av den låten, idag vaknade jag av att det plingade på dörren 23 gånger. Och dom 23 gångerna var inom 1 minut. Det var 2 killar som skulle laga vårat vattenrör så jag står i mogonrock med morgonfrilla och försöker vara trevlig, det går sådär eftersom jag hostar hela tiden, men inom en snar framtid så kom pappa och tog över.  :)

Framåt dagen så kommer det komma upp bilder på mitt rum. Allt är nämligen klart ! :)
Innan klockan 16.00 så är bilderna ute,

Mot kvällen kommer min baby hit och då blir det mys för hela slanten, kanske blir en promenad ute om det inte är så kallt :)
Nu blir det frukost och häng framför tvn. Och jag måste bara näma att det är jätte skönt att ha lov, känns verkligen som jag behöver det nu! Bara sova ut och umgås!

Peace!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0