bäbis nu? nej väntar nog ett tag till

Jag har suttit och hittat en blogg där en flicka är 15 år och har just fått en bäbis. Jag tycker seriöst att den är jätte gullig och så, och hon har även tagit jätte gulliga bilder tillsammans med bäbisen. Men jag ska verkligen inte skaffa barn för tidigt, jag tror inte att man klarar av det på samma sätt som man gör sen när man blir lite äldre. Jag tror inte man är tillräckligt mogen att förstå vad ett barn innebär. Det är skillnad att skaffa en hund tex när man är 15 år, för det går i värsta fall att sälja. Men ett barn ger man inte bort!
Kom nu ihåg att det är JAG som tycker detta, men jag tyckte verkligen dom var jätte söta på bilderna och att det är ju självklart deras egna val :)
Innan jag får barn så ska jag ut och resa som fan, festa med mina vänner, jag ska ha en lägenhet som är sjukt mysig. Jag ska utbilda mig färdigt till polis och sen ska jag börja bilda familj osv!

Här är bild på världens mina bäbis ;) hehe



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0