Dagen innan julafton

Igår så var jag ju hos freja på kvällen och firade hennes födelsedag och hon blev glad över sin present. Det var nämligen Hello Kitty tofflor.
Natten tillbringades med Andreas och innan vi somna tittade vi på en film och åt chips. Det blev the A-team. Den var rätt okej :)
Idag vaknade vi rätt sent och det var skönt det, och under dagen så åt vi julmat tillsammans med Andreas familj. Nu sitter jag hemma och har precis slagit in dom sista julklapparna. Nu ska jag ner och äta lite, sen ikväll blir det "vem kan slå filip och fredrik" och sen blir det filmen The Town. Det är en killkompis som har tipsat om den så ikväll får jag se om den är så bra. Jag skriver efteråt och säger vad jag tyckte.

Dagen innan julafton kommer alltså bara bli en mysig dag. Men imorgon så är schemat fullt från morgon till sen kväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0