min julafton

Julafton började med frukost med familjen, sen blev det lite julklappsutdelning. Vid 1 tiden kom min farmor och farfar och mina 2 kusiner med deras föräldrar. Då började vi äta julmat. Jag är inte så mycket för julmat men det går att äta en gång om året. Sen blev det paket öppning. Eftersom jag har två ställen att fira på så blev det inte mycket tid kvar så jag for in till stan till syster therese. Hemma hos henne var då min mamma och mina syskon med familj. Där börjades det med mat igen och sen kom tomten. Freja tyckte han var lite läskig först men sen gick det rätt bra.
Sen blev det paket öppning och efter det ost och kex.
Jag började med att ta kort på det jag fått, sen insåg jag att det blev lite mycket bilder så jag skriver här istället.
Mycket av grejona är till mitt rum och det kommer det komma upp kort på sen när allt är uppe på väggarna.
  • Nattduksbords lampa
  • En mysig stickad tröja
  • Ett jätte fint brev som var skriver på ett hjärta
  • 2 blomkrukor
  • 2 ljuslyktor som man sätter på vägen ( kommer bild )
  • En pall med förvaring under
  • En väggklocka som man kan ha bilder runt om ( bild kommer)
  • Nya bäddsett <3
  • Smycketräd
  • smyckehand
  • Mycket Spa grejor
  • Pussel
  • Ett pussel som berstår av min bror
  • en vit mysig filt
  • En ram med 3 fotografier på rad
  • typ 4 chokladaskar
  • myslinne och mysbyxor
  • en lykte jag ska ha i min öppna spis
  • en vas med 3 plastblommor i
  • presentkort på massage
  • stumpor
  • björnborg trosor
  • mysstumpor ( stickade typ)
  • fina skålar
  • nagellack
  • pengar
  • pengar till skorna jag la ut på bloggen ( Skorna nummer 2)
Tror det var det mesta. Idag på förmiddagen så var vi hos min gammelmormor där fik jag även 200kr. Jag är jätte nöjd med allt och nu ska ag försöka få upp allt där jag vill ha det och försöka få ut bild på allt som har med rummet att göra.
Om det är någonting ni vill se så är det bara att höra av sig så tar jag kort och lägger ut det genast :)

Tack snälla alla som gjorde min julafton bäst!

Jag hade även 6 månader med andreas igår. Jätte mysigt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0