Mina skor och bilder har kommit!!

Idag kom mina skor som jag har beställt, och det blev dom här skorna!

Varmfodrad Stövel från Skopunkten.com

Boots från Skopunkten.com
Jag är väldigt nöjd, båda är väldigt sköna. Skorna kan du köpa på Skopunkten.

Idag vid 3 tiden var jag hos kotknäckaren som knäckte lite i nacken på mig, och efter det blev det fika med en del tjejor! Det blev massa prat om nyår och vi är väll så gott som rätt klara, vi har iallafall några alternativ.
Hoppas alla ni som läser får ett bra nyår och att allt går vägen. 
När jag kom hem så hade mina bilder som jag beställt kommit med. Så ikväll blir det att sätta upp dom i ramarna. Annars blir kvällen lugn, det är Bonde söker fru klockan 8 och då ska vi se hur bönderna har det idag. Ha en bra kväll och va rädda om det ni har innan ni förlorar det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0