mitt rum i nya och gammla saker

Bilder från rummet

Dålig kvalite på bilderna. men här ser du iallafall mina nya bruna gardiner, mitt bruna överkast. och även i bakgrunden så ser man min nya spegel. I fönstret så har jag ju önskat mig dom svarta krukorna och bollväxten som jag la upp bild på i ett tidigare inlägg. Min nya lampskärm sitter även på plats.

Här är min öppna spis, för tillfället är det röda ljus i den, men det kommer det inte vara sen, jag önska ju mig den där lyktan som jag la upp i samma inlägg som bollväxten och krukan.
Min kära kära kära tavla! 

Min svarta byrå, på byrån ligger en tv inrullad i en blå filt. Fästet till tv ( så den kan sitta på väggen ligger nog i en påse i garaget och jag har inte hämtat in det, vilket jag ska göra i morgon. Men byrån står alltså under tavlan. När allt är på plats ska jag ta bättre bilder och visa er, jag tror det blir det kring jul :)
Som ni ser så är det lite tomt mellan hyllan och sängen och där ska det sitta ett fotografi till slut.
Det ska även vara mer saker på hyllan :)

Nu har ni fått sett lite, även fast det inte är riktigt klart. Men jag har fått höra att en del ville se ändå !=)


Kommentarer
Jossan

Fiint! :)

2010-12-03 @ 20:09:21
URL: http://inforthekill.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0