sista dagen i skolan


Här är en bild på fikastunden vi hade idag i skolan.

Denna dag började med att jag vakna upp och titta på termometern.. Jag kände bara för att lägga mig ner igen, 24 grader kallt. Men men, det var ju sista dagen i skolan och bara att ta sig i kragen och gå till bussen. 
När vi kommer till skolan så börjar dagen med massa prat i klassen bara. Och dom som ville städa skåpet fick göra det. Sen efter rasten så var det dags för teater. Elevrådet spexade lärarna. Efter det så blev det juldans med alla på hela skolan. Alla tog varandra i händerna och sprang runt och sjöng och dansade. Sen blev det sång av lärarna och även allsång. 
Efter det var det dags för lunch, och efter lunchen så fikade ( som ni ser på bilden ovan) med papparkakor, glögg och tända ljus.
Klockan 8 ska jag ner och fotografera syster i vingåker. Kommer slänga upp bilden så småning om.

Denna kväll blir lugn och jag hoppas på mys och massa ljus!
Så skönt med LOV!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0