15 saker ni kanske inte visste

Har fått en till önskan, och det är att skriva 15 st intressanta fakta om mig. Då gör jag det :) Och då är det ju jätte svårt att veta vad som är inressant och inte, men jag skriver saker som ni kanske inte vet om mig.
  • jag skulle inte klara mig en dag utan bubbel vatten
  • Varje dag äter jag godis/popcorn/chips+dipp/bulle eller något annat gott
  • jag tycker verkligen inte om cola, det smakar så mycket socker
  • jag tycker heller inte om att dricka mjölk, men det går bra till tex gröt
  • Jag använder nästan inte jeans utan bara leggings!
  • jag tyckte alexandra ljung var värsta bitchen innan vi kände varandra
  • Min dröm sen liten är att bli polis
  • jag är spruträdd med jobbar på att inte vara det.
  • jag är 162cm lång
  • inom några år så har jag en vit liten långhårig hund
  • jag tål verkligen inte småkryp, är verkligen inte rädd utan dom är så äckliga.
  • jag älskar rena lakan, och varje kväll innan jag lägger mig så måste lakanet ligga RAKT.
  • jag tycker om överraskningar, men är ibland lite för nyfiken .. =)
  • jag fastnar väldigt lätt för dokusåpaserier på tv.
  • jag har aldrig varit kär i någon förän jag träffa andreas!

    Hoppas ni har fått reda på någon kul ni inte visste!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0