factory outlet med trevligt sällskap

Idag blev det en sväng till Factory för att köpa jeans, med mig som sällskap fick jag andreas, alexandra och albin. Fick ju ingen vidare hjälp av andreas och albin, för dom gick åt andra hållet och kollade på skor och alexandra kämpade som en tok för att jag skulle hitta ett par som passade mig. Och efter mycket om och men så hittade vi ett par !!
Efter det blev det lunch på Joan's , där blev det fläskfilé spett med klyftpotatis. En mycket trevlig dag, men god mat och trevligt sällskap. Mot eftermiddagen så gick jag och andreas till syster thereses nya salong och hjälpte henne lite, jag och andreas tapetserade några tavlor och så busade vi lite med freja med.

Tyvärr hinner jag inte slänga upp någon bild på jeansen idag, men jag gör det i morgon innan 12.00. Nu ska jag och andreas åka hem till han och äta lite chips och titta på jönssonligan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0