400 minus grader ute

burr burr burr burr burr vad snö det är ute.. Och det är sjukt kallt också.
Imorse försov jag mig till 07.09 och man måste gå till bussen 07.20 så ni kan ana tempot i morse. Och jag blev även så himla glad när jag såg hur fint vädret var, jag höll ju på att blåsa bort?

Idrott idag på morgonen och det blev ett gympa pass på friskis. Då fick vi även tillbaka idrottsinlämningen och jag fick bara G+ på den... Lite besviken faktiskt, men men det var så mycket innan lovet så det är bara att ligga i till nästa prov.
Fick även tillbaka svenska inlämningen om boken jag hade skrivit och dåå fick jag VG. Det är jag stolt med eftersom jag la ner mycket tid på den. =)
Efter skolan blev det gymmet en sväng, en väldigt liten sväng för jag var tvungen att springa till bussen. Bussen var som vanligt proppfull av människor. Nu har jag just ätit lite mat och tittar på Navy CIS. Har även suttit och läst bruksanvisningar till ett Bluetooth Headset till pappa som nu sitter på laddning. Gud vad snäll jag är!

Imorgon har jag praktik och det känns bra, hade ju ingen förra veckan eftersom det varit lov, så imorgon börjar jag 07.45 - 15.00. 
Inte nog med det, vi fick äntligen tillbaka internett nu ikväll (efter flytten) så nu kommer jag blogga mer igen :)

Nu ska jag nog spela lite super mario på nintendo 8bitars. hihih


Kommentarer
Emelie

ååååh du måste ta med det hit någongång! hihi :D

2010-11-09 @ 19:03:23
URL: http://empaa.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0