bussjävel!

I morse ringde klockan 05.50. Gick upp och åt lite frukost, sen åkte ner mot vingåker vid 06.30 tiden. Min buss gick inte förrän 07.10 men Andreas tåg gick 06.45 så var tvungen att åka ner då. När vi kom ner var det snö överallt och vi insåg ganska tidigt att tåget var inställt.. Vilket betydde att han skulle få åka buss, så han väntade med mig en stund. När väl min buss kommer (07.20) tio minuter försent så sätter jag mig i den och det är skitkallt.. Då ska bussen åka över vanala och det tar typ 10 minuter extra, vildet betyder att jag kommer försent till min praktik som börjar 07.45.. När vi kommer i vanalabacken så måste vi stanna och plocka upp några. När vi ska köra i väg sen så sitter vi fast, STEN FAST! Tanten som körde prövade allt som gick men ingenting funka. Så vi satt sammanlagt i 1 timme i kylan och vänta, sen åkte jag med min pappa in till stan. Dom hade inte plogat i valana så det var väll därför vi köra fast..
När jag kom till praktiken så var det full rulle hela dagen, och nu är jag så trött.. Vilken tur att jag börjar jobba 14.00 imorgon. Men jobbar iförsejj då till 21.00. Men det ska blir skönt att sova ut lite.

Ikväll blir det lite plugg och super mario spel. Hoppas andreas kommer hit och hjälper mig för det är inte lätt nu.. =)
Kan tyvärr inte bjuda på bilder för tillfället för min kamerasladd är nerpackad. men jag bjuder på 2 bilder från sommaren bild

Första bilden är från balen, Andreas, jag och martin.
Andra bilden är frän en sommarnatt när jag och tjejorna badar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0