En bra kväll på praktiken

Godkväll. Praktiken gick kanon bra! När nästan alla gått och lagt sig så slog vi oss ner och titta på Paradise Hotel. har ju inte följt det nu eftersom jag inte varit hemma typ när det gått på tv, så jag trodde man kunde titta på tv6play, men tro det eller ej men det kostar pengar i år och det har jag ingen lust att lägga mina pengar på.
men gud så trött jag är, känner verklige för att brädda ut mig över hela sängen nu och det är precis vad jag ska göra, nu skulle det vara skönt med en rund säng. Det är något jag velat haft länge och någonting jag kommer in skaffa någon gång.


Imorgon är det fredag och jag ska träffa jennifer och mysa lite, känner inte för att vara ute och springa på fest denna helg och det gör nog inte jennifer heller så blir nog lugnt. Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa i min Vård och omsorgs bok, jag har en stor skrivning i morgon i Omvårdnad..

hörs i morgon, godnatt på er alla glada och ledsna!


Kommentarer
lina

måste bara säga till dig innan, en rund säng är inget man vill ha, man sover så himla dåligt i dom, fötterna får inte plats, och det finns inga runda lakan i hela sverige!

hiihih(a)

2010-11-13 @ 16:18:45
URL: http://linafeliciaa.blogg.se/
isabell

haha, är det så? faan dååe..

2010-11-13 @ 19:16:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0