hihihihihihih!

Heejsan, det är fredag idag och jag är på myshumör. Jag ska inte träffa jennifer idag för hon var lite krasslig och så.
Så alexandra kommer hit sen och myser med chips och dipp. hihi
Fick tillbaka lite arbeten med idag. Har för mig att jag skrivit att jag fick VG på svenskan? om inte annat så får ni veta det nu. Och idag fick jag tillbaka naturkunsskapen som jag tyckte var rolig... jätte rolig.. eller inte, men fick iallfall VG. HIHHIHI, det går så bra i skolan nu och det är bra. Jag ska inte öppna en enda bok i helgen. Har även haft omvårdnads skrivning idag och det kändes bra :)

Som ni ser så har jag gjort om designen lite, men jag vet inte om jag är riktigt klart. :) .
Nu ska jag snart äta ost och skinkpaj.
slänger in en bild på mitt och alexandras myskväll sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0