mys med jennifer,albin o andreas

Hejsan.
Igår så fick jag mat hos farmor och farfar och det var skit gott. Det var farmors potatismos med korv,bacon och lök i en röra typ. Det var jätte gott :). När vi ätit klart så ringer jennifer och då åkte jag ner till henne och myste med henne en stund. Senare på kvällen så bjöd familjen capdevila på mat, jag åt lite räkor, det går alltid ner.
Senare så åkte vi och handla godis och for sen till andreas, där titta vi givetvis på beck filmen med andreas föräldrar ( missar nästan ingen krim film). Efter en stund så kom andreas hem och med sig hade han albin. Varsin pizza kartong kom dom in med och börja väsnas. Men det tillhör väll :).

Det var Flickan i Jordkällaren. Har sett den förut men det var länge sen. Men det är väldigt bra :)

Det slutade med att vi alla sov kvar i andreas stuga, det var jätte mysigt. Imorse vaknade jag tidigt av att det var jätte kallt, albin hade öppnat fönstret... Pappa kom och hämta vi och vi tog en vända in till stan på utvecklingssamtal och det gick fort, efter det så åt vi lunch. Nu sitter jag på pappas jobb och väntar på att han ska bli klar så vi kan åka hem. jag menar, dom bor på landet nu, man kan liksom inte gå ;)

Ikväll blir det nog att packa upp lite klädkartonger och sen bara ta det lugnt. Är fortfarande väldtgt trött..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0