Så bra dag!

Idag på eftermiddagen på praktiken så titta vi på film Den långa vandringen. En jätte bra film men jag hann inte se klart förän jag var tvungen att ta bussen till vingåker för att ta sprutan. Sen när jag väl skulle resa mig och gå så kommer en av dom som bor på boendet fram till mig. Han hade ytterkläder på sig, han hade alltså varit ute i snöstormen och handlat. Och så börjar han plocka i sin påse sen tar han fram en Merci ut påsen och så ger han mig den och säger
-Här isabell!
- Va? är vem är den till ?
- Till dig, för du är så snäll och hjälpsam.
- Men tack snälla B****
- Ge inte upp nu när det är jobbigt ( och så krama han mig) 

Han är så himla gullig, det är liksom ingen "fel" på han utan han bor på boendet för sällskap och hjälp med städningen. Jag blev verkligen jätte glad!
Sen när jag kom till vingåker så tog jag andra sprutan av livmoderhalscancer.
Nu på eftermiddagen så åkte vi in till ICA MAXI i stan och titta läget och köpte ett par skinn tofflor, en mascara och en julklapp faktiskt!

Nu ska jag titta på Maria Wern på 4an


Kommentarer
the one and only!!

haha fan vad gulligt xD

2010-11-24 @ 21:05:40
URL: http://alicel.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0