Dove intensive lotion

Hejsan!
Gud vad skönt med en sovmorgon. Har just klivit upp och ätit frukost. Jag ska snart ta tag i pluggboken och plugga lite. Praktiken börjar 14.00 idag så ska ta bussen vid 13.25.

jag har slarvat lite med mina ben nu på sistone, men jag ska skärpa mig nu. Raka dom regelbundet och smörja in dom som jag brukar och den bästa salvan jag prövat efter rakning och annars med är
Dove Intersive Lotion.
Den är jätte bra, det är fet och åter fuktar huden länge. För torr hud är den jätte bra, för er som inte vet så lider jag av eksem och den funkar dit med. Något mer som botar eksem är vanlig olivolja. Tro det eller ej, men det är den enda som funkat för mig. Nej juste, jag köpte en salva i Thailand med och den funka,men det är givetvis slut nu och jag kommer inte ihåg vad det heter. Men om man är utomlands så kan man passa på att gå till apotek där för dom har mycket bra saker. Men testa Olivolja när du precis duschat och sen smörjer du in kroppen och baddar med handduken så att det inte rinner. Sen så blir det lent och skönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0