frös ihjäl i is hallen

fy fasiken vad kallt det var att åka skridskor igår.. I 2 timmar i is hallen. Inte nog med det, på fredag ska vi åka utomhus och ha en lektion med sandbäcks skolans elever som går i åk 1,2 och 3. Hoppas bara inte dom fryser ihjäl..

På kvällen så var jag med tjejerna hos filippa och myste, vi titta på en film som gick på tv;n och somnade givetvis.. Men det var trevligt ändå, och även skratt såklart.
Idag ska jag ta tag i mitt rum och montera ihop nya byrån osv. Ska ringa kusin johan och se om han vill hjälpa mig!
Kvällen blir annars lugn, ska nog ta mig en godis påse ikväll och mysa i soffan.

Föresten så läste jag en konstig grej i nya veckorevyn, jag läste rubriken "mitt sjukaste sexminne" och jag kan rekommendera er att läsa det, helt sjuka grejer folk har gjort! hahha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0