Blodbad

Jag vakna i morse vid 04.00 tiden av att det forsade ut blod ur min näsa. Jag kastade mig ur sängen och sprang till toaletten där jag ser i spegeln att mitt ansikte är fullt av blod, att mina händer är helt blodiga.. Jag blöder nästan aldrig näsblod som tur är, så tycker det är jätte obehagligt när jag väl gör det. Jag tvätta av mig allt blod och gick in till mitt rum igen med papper i näsan. När jag kommer in så ser jag en blodhand på väggen, jag har alltså då tagit mig mot vägen när jag kasta mig ur för att springa på toaletten.  
När jag vaknar nu lite senare vid 06.30 så känner jag direkt illamående. Jag går in på toan och spottar lite i handfatet och spottar då lite blod. Jag HATAR blodsmaken alltså, den är vidrig.
jag sätter mig för att äta lite frukost och det går bra, fick i mig risifrutti som jag tycker mycket om. 
Idag är det praktik också.. Men efter mycket känna efter så blir jag hemma. Har just tagit en alvedon för huvudvärken jag just fått. Nu ska jag lägga mig igen och läsa en bok, för nu kommer jag inte somna om . Klockan är strax innan 8 på morgonen. Och jag ska lägga mig och läsa Mari ljungstedt - i den ljuva sommartid.

Jag skriver lite mer sen under dagen.
Hörs /Isabell


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0