En ovanlig lördag

Imorse vaknade jag upp med andreas. Inte nog med det albin väckte oss genom att komma in i stugan och öppna dörren och satte sig i soffan. Jag kände den kalla luften komma in och blev genast pigg. Vi käka frukost och sen kom Anne-elise och hennes mamma och hämta mig. Vi åkte ut till deras nya hus där renoveringen höll på för fullt. Nya fönster höll på att sättas dit och jag fick hjälpa till att köra lite skylift, och det gick kanon.

Efter en stund så åkte jag ner till syster Therese, bror Dennis m.m. Dom var också igång i en lokal med en stor renovering, där jag också hjälpte till. Sen tog jag bussen till katrineholm och på bussen mötte jag patric och det var verkligen inte igår. Det blev prat och även en pizza på det. Jätte trevligt att träffa han igen. :)



nu är freja här och hon kommer även sova kvar här vilket blir mys :). Inte nog med det så gör andreas mig sällskap i natt.
Jag kommer ta bild och lägga ut på lördagsmyset här hemma sen. Sen kommer jag även lägga ut en bild på en ny bänk som jag ska skruva ihop. Så håll koll under kvällen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0