..........

Hej igen, har försökt jätte länge nu att ladda up bilderna. men det går inte. internett är jätte segt.. försöker imorgon...

Bas saker som är bra att ha. lite tråkigt att köpa men det behövs.

Igår åt jag även glass med blåbär. Jag har lagt ut detta recept på min förra blogg en gång tidigare men lägger ut det igen för att det är så himla gott.

Du tar först lagom med vanligglass i en skål. Sen så plockar du fram blåbär ur fryser (helst egna plockade). Häll upp en skål med blåbär (mer blåbär än vad du tror), sen sätter du mikron på tining en stund tills dom mjuknar till. Efter en stund så sätter du på värmen fullt och värmer tills dom smälter lite så det blir sås, ganska mycket sås. Det ska inte vara så många hela blåbär kvar utan mosade typ. 
häll sen blåbären över glassen, då smälter glassen och det är SÅ GOTT!

Imorgon är det FN dagen och vi har då inga vanliga lektioner i morgon utan bara massa skojj hoppas jag . vet inte riktigt vad vi sak göra men :)
nu ska jag sova, puss godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0