Feber trollen

Godkväll.
Iförgår kväll så kände sig Andreas lite hängig och på natten vaknade jag av att han skakade och hade feber. Hela söndagen så fick jag ta hand om min lilla prins. Natten till idag så kände jag mig helt febrig och hängig.. Så idag blev vi båda hemma från skolan. Det har blivit en sovdag och plugg dag. Har inte haft ork till någonting alls. Men jag ska försöka paddla mig till skolan imorgon.
Jag skulle egentligen tränat med Carro i dag på gymmet, men så blev det inte tyvärr. Det tar vi på onsdag istället. Och inte nog med det, det blir tacos i högsjö på torsdag hos Alexandra med tjejerna. hihi

Vi beställde ju kläder här för ett tag sedan som ska komma i vecka 43, och det är ju nästa vecka :):):):)
hihi.
Praktik på onsdag med, wiiiiiiiiiiiiiie!

Nu ska vi sjuklingar sova..

hihi slitna och trötta går vi och lägger oss och sover i huset och inte i Andreas stuga som vi brukar :)



Kommentarer
Jossan

naaw, krya på er!

2010-10-18 @ 22:28:27
URL: http://inforthekill.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0