Godkväll!

Godkväll. Det är så himla mycket runt omkring nu och jag hinner inte själv med.. Det tar på mig både mentalt och kroppsmässigt. Dagarna gör det ju inte bättre med en ständig värk i magen, det gör att jag har kort stubin och saker går inte riktigt som räknat. 
På lördags så flyttas det från Vretstavägen till Spånga nerstugan. Det känns jobbigt att lämna mitt barndomshem faktiskt.. Men spegelgarderob... Det får nämligen inte plats där borta så den lämnas kvar här. TYVÄRR!

Jag ursäktar att det inte blir så mycket blogg nu den senaste tiden. Inte nog med det, internett försvinner i morgon. men vi har ett mobilt bredband. Så jag kommer blogga endå:)

Imorgon har vi skridskor igen på inviduella valet, och jag kommer nog inte vara med, med tanke på min mage och troliga urinvägsinfektionen. Det gör så himla ont att kissa.. USCH

Nu ska jag ta på mig pyssen och krypa ner till kojs, ska krama om min dun kudde hela natten och bredda ut mig över hela sängen.
Godnatt alla! 
Vill även påminna er alla som hjälper mig och finns att det är verkligen behövligt just nu <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0