Godmorgon!

Godmorgon, igår blev det inga bilder för Andreas kom så sent till mig, jag bakade blåbärspaj och så åt vi den. Den blev inte så jätte jätte god men den dög. Efter det så gick jag och duscha och Andreas satt på toaletten och förhörde mig på mitt prov som jag ska ha idag i Naturkunsskap.. Jag har pluggat som en tog inför detta prov, men det kommer inte gå vägen det känner jag redan nu.
Efter det så gick vi och la oss. Blev inte mycket kvar av den kvällen, men det var mysigt iallafall att gå hålla om han i natt.
Nu har jag precis ätit frukost och ska nu snart bege mig till bussen, ska slänga på mig lite smink och kläder innnan. Efter skolan blir det gymmet en sväng, sen hem och plugga det sista jag har att lämna in nu innan lovet. 
LOV? LOV NÄSTA VECKA! <3 FAN VAD SKÖNT!

Ha en bra dag i skolan/jobbet/hemma.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0