Gud var trött jag är!

Idag tog jag riktiga TBC sprutan, den sprutan jag tog i tisdag var ett test och se om jag hade TBC, men det hade jag inte så jag tog vaccinet idag i duveholm. Som ni kanske redan vet så är jag spruträdd men det gick jätte bra. Och det bästa med Omvårdnadsprogramet är att man lär sig med sprutor och då åker fobin lite bort :).

Efter sprutan så var det inviduella valet och jag har idrott och ledarskap som jag tidigare skrivit och idag hade vi HRL och det är hjärt och lung räddning. Vilket var jätte roligt för att vi fick bra dockor (NYA ;)) och det var jätte roligt att lära sig lite mer fördjupning.

På eftermiddagen så blev det Engelskaprov som jag har pluggat som en häst till. Det kändes jätte bra faktiskt :). Kan återkomma med provresultatet :).
Efter skolan så tog jag en buss till vingåker och gymade med jennifer. Det gick kanon bra, men det känns väldigt i kroppen att det var ett tag sen jag rörde på mig. Nu är det dags, det kan jag lova er !

kvällen blir lugn, sitter i soffan nu och äter godis med pappa och Anne-Èlise. Just nu tittar vi på barngalan och det är nog världens bästa gala !
Jag hoppas att min älskling kommer hit i natt och sover här, han är nämligen ute och ränner.. så hoppas han hittar hit ! =)

Ha en bra kväll, tror nog dom flesta i vingåker är uppe i parken på fest. Ha kul! och roligare i morgon ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0