kallt kallt kallt kallt

Gick på stan med carro förut innan min praktik och jag hittade massor med bra saker. Jag kan tyvärr inte lägga upp dom ikväll utan gör det imorgon eftersom min sladd är hos Andreas. Men i morgon under dagen kommer dom komma upp här på bloggen så håll utsikt!
Praktiken gick jätte bra, men det var inte lika mycket att göra som det är på dagen. Så jag jobbar heldre dag. Kom just hem och det är förbaskat kallt ute..Det är för kallt ute alltså, jag hatar att frysa..
Nu tittar jag självklart på Kungarna av tylösand och en gammal deltagare är tillbaka vilket är både bra och dåligt. Det som är bra är att han rör om allt där i huset och det dåliga är att han kan vara så taskig ibland (rätt ofta)
Men nu ska jag titta vidare. hihih



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0