Klänningarna har kommit!

Brevbäraren knacka för ett tag sen på dörren och han hade med sig mina klänningar som jag beställde i måndags. Jag beställde 4 st på rean och jag är nöjd :).
Inte nog med det, i lördags så beställde jag och Andreas ett gäng kläder, men dom kommer inte förän vecka 43.
Jag tänkte visa er dom som kom idag med lite bilder :)
     
Förr 299:-
Nu 125 :-       klicka på lilla bilden för att få den stor.

  
Förr 279:-
Nu 109 :-    klicka på dom små bilderna för att få som stora.


Förr 299:-
Nu 95:-     klicka på lilla bilden för att se den stor


Förr 399:-
Nu 129:-   Klicka på bilder om du vill se dom större

Fick även ett läppglans på köpet och 3 tidningar av veckorevyn. Jag är nöjd med klänningarna. Man ska ju ha stumpbyxor under dom eftersom det är kallt nu.
Vilken tycker du var finast? :) kommentera gärna det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0