lovlovlovlovlov

Hejsan, imorse så vaknade jag med magont och bestämde mig då för att inte vara med på skridskoråkningen idag. Så istället fick jag titta på en stund sen gå lite. Satte mig vid omklädningsrummen när jag hade tråkigt och knäppte en bild

Här är jag i väntan på att lektionen ska ta slut.
Efter lektionen så blev det en sväng in i duveholm och hälsa på Filippa och Sophie. hiih.
Sen var det dags för lunch, pasta med skinksås <3 <3 jätte gott var det, fick sällskap av Josefin,Alexandrax2 och Jaqueline.
Hade även Engleska test i dag med. Och föresten på förra prover fick jag 48/56 tror jag. 
sista lektionen så hade vi fika i klassen, det var dags att fira lite lov :)


Ikväll blir det packa det sista.. Och imorgon blir det upp klockan 7 för att börja. Ikväll blir det alltså lugnt med godis och mys. hihi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0