Min arm värker!

Hej alla glada!
I morse vaknade jag upp med Andreas bredvid mig. Kvällen igår var jätte trevlig! God mat och bra sällskap.
Igår när vi skulle lägga oss så gick jag runt i huset och släckte lampor osv, sen när jag släckt alla lampor så kom jag på att våra väskor låg kvar i hallen så jag skulle gå ut och hämta dom i mörkret. När jag är på väg tillbaka så går jag som vanligt i rask fart och går in i dörrhålls väggen med min vänstra arm. Och för ett tag sen tog jag ju TBC sprutan och den gör att det blir som ett litet sår på armen som lir infekterat med var.. Allt smetade ut sig på väggen och jag vek mig som en bok ner och fick så jäääävla ont! Inte nog med att jag hade ont redan innan. Det gjorde sjukt ont och blev direkt en stor bula på armen som blev stenhård.. Hela natten har jag legat och haft så ont, bara man rör på det så gör det ont.. 

Men men, efter en skön sovmorgon så hjälpte vi till här hemma och lastade in garderober och annat från garaget i lastbilen, för nästa helg så flyttas det rån vretstavägen. Så det är det vi har hållt på med hela dagen. Nu så ska jag plugga lite och sen fara till jennifer på tjejkväll ikväll igen .. hihihi ! Sofia har kommit hem idag med, så vi får sällskap av henne.
Bilder kommer givetvis.
Ha en bra kväll hörreni!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0