myskväll med tjejerna igår igen!

Kvällen igår var lika trevlig som den i fredags. Vi lagade mat tillsammans och det blev Kycklingfilé med pommes och beaniessås. Vi pratade som vanligt väldigt mycket och bara myste. Eftersom sofia inte kommer hem varje helg så blir det mycket att prata om.

Längst bak har vi sofia, sen bredvid henne till höger har vi Jennifer. Sen jag längst ner till vänster och sen Alexandra till höger längst ner. Filippa tog kortet!


Här sitter alla vid bordet och äter. Det var myskväll vi hade, så mjukiskläder och myshumöret var på topp!

Jag skulle ha sovit med filippa i natt, men hon skulle sälja sin häst imorse så blev inte att vi sov. Så jag sov med andreas istället och när vi kom ut i hans stuga så var det kallare i stugan än ute så vi gick in och sov i huset. Det var väldigt skönt att slippa frysa.
Nu sitter jag hemma hos pappa och pluggar som en jävel.. jag har Naturkunssakaps inläming i morgon och prov.. Så nu har jag inte tid med er. hörs sen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0