Praktiken!

Imorse ringde klockan 06.30 och då var det dags att gå upp och duscha. Praktik idag och dom dagarna ser jag verkligen fram emot.
Jag praktisserar på Pantern i Katrineholm. Det är ett älderomsorgsboende men väldigt trevliga damer och gubbar.
Dom skojar mycket och är väldigt pigga och glada. Idag så har det varit ganska lungt och det har varit skönt för har varit lite trött idag. Den här natten sov jag lite bättre än förra natten. Hade bara lite svårt att somna men sov hela natten.

Nu på eftermiddagen så hade vi gympa med dom äldre och det är jätte kul att vara med. Alla är så glada och inne i det. Men det kanske är för att dom vet att dom får kaffe och fikabröd efter? ;)hah.
Jag kom just hem nu och jag håller på och packa lite. Ska nämligen åka till Vingåker och gymma med andreas och efteråt ska vi bada :). Inte nog med det, imorgon ska vi åka skridskor i skolan så jag ska hem till pappa och hämta ett par skidskor där med. 
Jag ska försöka hinna med ett inlägg ikväll med och berätta hur det gick med träningen.

Hörs / Isabell


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0