Sen praktik dag

Godmorgon mina vänner. Idag är det praktik dag för mig och idag ska jag jobba kväll. Mellan 17.00-21.00 kommer jag jobba. Ska bli roligt eftersom jag alltid jobbat på dagen. Just nu sitter jag och pluggar lite Naturkunskap. Inte så roligt faktiskt och den kursen är bara på 50poäng så jag är klar med den till jul.
JUL? det är ju snart jul ju. Idag är det den 20 oktober och det kändes som om det nyss var nyår. Shit nyår.. Jag älskar nyår, det är så kul att alla gör det till en så stor grej, man önskar sig saker, man lämnat andra året bakom sig och ser framåt. Iallafall jag gör det :).

Och inte nog med det, det är halloween snart med. wiiiiieeee det är ju så roligt ! men jag har inte riktigt bestämt mig var jag ska vara men det blir nog bra ska ni se. Någonting kommer jag ju klä ut mig till. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0