SKIT DAG!

MIN DAG HAR VARIT JÄVLIGT DÅLIG!
OH, det började med att jag fortfarande kände mig hängig när jag vaknade. Men det var bara att stiga upp och gå ut i mörkret (Vi sov i Andreas stuga iallafall). Där regna det och var kallt..
Sen gick jag och hans syster Emelie till bussen och jag frös typ ihjäl.. Sen när jag kom till skolan så säger lärarna att Rebecca har slutat i min klass, och det suger verkligen eftersom att hon var jag med i klassen.. Jag saknar henne redan och hoppas verkligen att hon kommer hoppa på igen ( fast jag vet att chansen är minimal). Dagen fortsatte i samma spår, skit äcklig mat i skolan. Och jag brukar inte vara kräsen men det var verkligen inte gott så jag tog fil och flingor. Tillbaka i skolan och allt var tråk...
Sen efter skolan så gick jag hem till mamma och hämta lite kläder, mina fötter var genom sura och jag blev inte ännu gladare när jag visste vilket samtal som väntade mig. Jag skulle nämligen ringa Länstrafiken eftersom dom tog mitt busskort för ca 3 veckor sen. Dom drog för mycket pengar på kortet när jag skulle åka så busschauffören tog kortet och skulle skicka in det till länstrafiken och sen skulle jag få det hemskickat. Men jag har fortfarande inte fått det och hon i telefonen var ju inte mycket till hjälp. Hon sa typ "jaha..... vet inte vad jag ska göra" "nehe.. okejj.. jaa duu..." "jaaa.. du får väll leta rätt på busschauffören eller något".
JO MEN TACK SOM F*N FÖR HJÄLPEN!

Inte nog med det, jag fick springa till bussen och det gjorde jag helt i onödan eftersom den var försenad, och när den väl kom så skulle 23 pers betala med kort. När vi äntligen kommer iväg ca 16.35 ( bussen skulle gå 16.22) så kom jag på att jag skulle vara i vingåker innan klockan fem för jag hade träff på kommunhuset . Och då blev det jävligt bråttom. Men jag hoppa av bussen vid hacksta och pappa kom i racefart och körde ner mig. Och jag hann!:D

Sist med absolut inte minst, så tror jag att jag har mens snart.. KUL!

HEJDÅ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0