SKRIDSKOR

Blev inget gymmande igår eftersom det stängde klockan 18.00. Kändes lite ovärt då att gymma så det blir en annan dag. Istället så blev det mys och film, jag var så trött igår så det gör inget.
På tal om trött, den senaste tiden har jag varit jätte trött, med praktiken och allt så blir det mycket.. Men jag ska försöka att återhämta mig lite i helgen och bara ta det lugnt.

Varje fredag mellan 08.30-10.30 så har vi inviduella val och jag har idrott och ledarskap i duveholm, och idag hade vi skridskor i Woddyhallen. Det var jätte kul faktiskt. Jag har inte stått på ett par skridskor sen åk 6, och inte nog med det, isen var ju skapligt mycket bättre nu än då. :)
Här bjuder jag på en bild hur jag såg ut idag och ja jag ser ut som ett jag vet inte vad där, men det bjudar jag på. Vi hade kul iaf 

Det var så himla kallt där inne så det blev 4 tröjor, 2 par byxor, vnatar och halsduk :)

Kvällen bjuder på mys hos jennifer med tjejerna. Jag tror det blev en påse godis eller lite chips och sen bara prata.
Hon har äntligen kommit hem från barcelona efter ca 1 veckas semester, så antar att hon har massor att berätta.
Jag kommer slänga in en bild och lite text under kvällen om hur vi har det och vad vi gör.
Hoppas eran kväll kommer blir bra, gör något bra av den.

Hörs /Isabell


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0