Snark!

bilderna jag lovade er kommer upp senare. Sladden är fortfarnade hos andreas. Men lägger upp dom senare. 
Idag ringde klockan 06.00 och gud så trött jag var, men det var bara att gå upp och bita ihop. När jag kom till praktiken så fick jag reda på att jag skulle gå med en dam till fotvården och den ligger vid stadsparken. Det gick jätte bra att gå dit, när vi kom fram så fick jag sitta i väntrummet i ca 1 h och jag somnade då men vaknade 3 minuter innan hon kom ut och var klar. Dumt av mig men jag kom inte ens ihåg när jag somnade.. 

Efter skolan så gymade jag med carro. Och gud vad det känns att jag haft ett uppehåll med träningen, men det är bara att ligga i nu :). Nu har jag precis ätit mat och jag ska plugga lite nu, sen åka till sötnosen och sova . För det behöver verkligen jag!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0