urinvägsinfektion?

Heejsan,
Det svider när jag kissar, det gör ont i magen, jag är kissnödig hela tiden men det kommer knappt någe kiss och allt är bara jobbigt.
Jag har gjort två tester idag om jag har uinvägsinfektion, och det första visade positivt och det andra visade inte så mycket . Dom ska nu odla mitt urin och mitt blodprov. 
Är trött och suris, behöver mina tjejor, och två av som är på väg hit :) hihih

Ett stort tack idag till kollegorna på praktiken för all hjälp, Min kära pojkvän som kom in och stötta mig och mina vänner som är på väg nu.

Imorgon är det LOV, guuud så skönt!


Kommentarer
alexandra

jag ville ju följa med dig, :(

2010-10-28 @ 21:42:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0