en jätte bra dag på praktiken!

Ohhhhhhhhh vad trööött jag ÄR!
Har haft praktik i två dagar nu och det är verkligen jätte roligt, MEN man blir så himla trött..
Det går i ett hela tiden och sen när klockan närmar sig lunch så sätter man sig och blir genast jätte trött..
Inte nog med det, jag fick åka med en tant till sjukhuset igår och det gick jätte bra . Varje torsdag på praktiken så har vi gympa, och det är skit kul. hahha, alla är så himla gulliga när dom kämpar och har sig.
Ni kommer få se en bild senare på hur jag ser ut på praktiken, just nu hittar jag inte sladden. Men det kommer ne bild sen, det lovar jag!

Jag har missat alla Paradise hotel avsnitten.. Och igår kunde man inte se dom på nätet, så jag ska försöska se nu om det går! :) Sen ska jag plugga det sista, har engelska prov i morgon..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0