Ugglas Revy

Igår morse så väckte pappa mig vid 08.30 och frågade om jag ville hänga med upp till stockholm på Ugglas Revy med hans företag. Och det ville jag jätte gärna. Då var det bara att stiga upp och fixa sig, för vi skulle lämna vingåker vid 11 tiden. Innan det så köptes givetvis godis och dricka. Sen när vi kom ner till pappas jobb så stog 18 personer redo för att åka.
Jag har ju varit på magnus ugglas konserter tidigare 2 gånger, men detta var mer som en musikal/komedikväll. För det var inte bara Magnus uggla utan även roliga Annika Anderrson, komikern Per Andersson och sist men inte minst Sarah down Finer. Detta var på Chinateatren i Stockholm och det var väldigt roligt och bra. Det passar verkligen alla åldrar och personer. Jag tyckte om det, och pappas lastbilsgubbar gjorde öven det.

Det var verkligen sevärt . Efteråt så blev det en 3rättersmiddag som var jätte god. Efter det så bev det hemfärd och när jag kom hem så åkte jag upp till parken i vingåker där min bror var och andreas. Efter en stun så åkte vi hem och somna direkt. Idag är andreas sjuk och jag snorig , så vi myser i soffan och tar det bara lugnt idag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0