Liten Presentation

Sådär, nu har jag fixat lite med sidokollunen och slängt in en bild.
Jag kommer förnya er med en nyare bild snart och även en bättre design. Men just nu så vill jag skriva av mig lite bara :) För er som inte vet så heter jag Isabell Söderlund och är 16 år gammal, jag blir 17 i januari. Jag går omvårdnadsprogramet på Ellwynska skolan som ligger 3 hus från mitt hem. Anledningen till att jag går omvårdnad är för att jag vill framöver bli polis och det kändes som att omvårdnad var den bästa linjen eftersom det är mycket praktik och en rolig linje.
Jag har 4 syskon. Therese 29år gammal, arbetar som frisör och lever ihop med Mattias. Dom har även lilla Freja på 2 ½ år som jag umgås med ca 1gång iveckan :) Hitta tvyärr ingen bild på Mattias.

Nästa syskon är Niklas som jobbar på en klädbutik här i Katrineholm och han är 26 år gammal.

Sista broder är Dennis och han jobbar som målare i stockholm men bor i vingåker. Han är 24 år .
 
Sen har vi bara jenny till höger här kvar och hon är 18 år och går sista året på gymnasiet på Frisörlinjen i Norköping men bo i vingåker med pojkvän.

Mina föräldrar kvar nu då. Min mamma heter Åsa och jobbar som datorlärare. Det är hos henne jag bor mest hos. För mina föräldrar är skiljda. Vi bor i en 3a här i Katrineholm.
 
Sen till höger har vi Pappa och hans fru Anne-Elise. Pappa äger ett åkeriföretag i vingåker och Anne-Elise jobbar som ekonomiassistens tror jag (a)? haha på damstal. Dom är just uppe i en flytt inom Vingåker så.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0