HAR SÅ SJUKT ONT I MIN MUN!

Rubriken säger allt, jag var och drog ut en tand i tisdag och jag har verkligen inte varit på humör för att blogga efter det. Jag har haft så himla ont i tandköttet så det är helt sjukt, tanden jag drog ut satt längst bak i munnen. Och nej det var ingen visdomstand utan det är en vanlig tand som jag var tvungen att dra ut så att visdomstanden kan komma ner ordentligt. Tandläkaren drog i min mun så nu har jag sprickor på läpparna. Jag har tagit alvedon efter alvedon men ingeting hjälper. Jag är svullen på ena sidan och jag blir trött efter alla värktabletter. Inte nog med det, jag måste städa idag, och inte nog med det hela huset ska städas, så nu väntar jag bara på att pappa och anneelise kommer hem så drar vi igång. Om det blir för jobbigt så tänker jag lägga mig i soffan!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0